Rabobank Rabocanon

TAGS: Websites2011
ENFor the Dutch bank the Rabobank it was important to make their employees more aware of their special heritage. The concept for the design of this campaign was a DNA string because DNA contains all the properties of a organism.
In cooperation with Casper Glorius
NLHet doel van deze interne campagne was om de geschiedenis van de Rabobank meer te laten leven onder de mede- werkers. Onderdeel van het voorstel was ook dat medewerkers werden uitgedaagd om mee te denken en bij te dragen aan dit DNA van de Rabobank. Zowel online als offline.
YouthDoIt
Rabobank Brand Passport
Hot100 2011
Architecture Contest
īDe Groene Kamerī
XTof Architects
De Punt.... Kunstproject op het Dijkgraafplein
Kost:
Nieuwe gezichten op eten
Virtueel Platform:
This is E-culture
YouthDoIt
Rabobank Rabocanon
Rabobank Brand Passport
MakersFestival 2011
Eurart Project
Choice for Youth . org
Nieuw West Express
Ineke Heerkens . nl
Sectoranalyse E-cultuur